Početna Blog

Putovanje od Beograda do Tasosa sa detetom od dve godine

Odmoor... Mislim da ne postoji osoba koja ne mašta o letovanju. More, pesak, plaža, uživanje... jednom rečju raj za dušu i telo. Ove godine smo odlučili da idemo preko Barcino Tursa na Tasos. Suprug i ja smo uzbuđeni, a naše dete od dve godine već govori kako će na plaži lopaticom da kopa rupu i pravi kulu od peska.

2 min

Konačno je došao dan za polazak na more. Plan je bio da krenemo oko 00h, kako bi dete, dobar deo puta prespavalo, a i da na vreme stignemo na trajekt. Ali kako to obično biva kada imate malo dete, umesto u 00h krenuli smo u 01: 45. Nema veze, i dalje smo uzbuđeni, a trajekt saobraća svakih pola sata. 🙂

Što se našeg prtljaga tiče, poneli smo samo najneophodnije. No međutim … kada smo počeli da pakujemo stvari u auto ispostavilo se da smo daleko od istine. Auto je pun i krcat. Opet najmlađi član ima najviše stvari. Nismo zaboravili kanticu, lopaticu, grabuljicu i prateću opremu za plažu. Kozmetiku, lekove, igračke, garderobu dugu i kratku, jaknu za ne daj Bože … nikad se ne zna kakvo vreme može biti.

Krećemo konačno …. jeeee. Dete je odmah zaspalo, što je veliko olakšanje. Krećemo polako prema Bugarskoj. Usput u Srbiji plaćamo dve putarine u iznosu od 1000,00 i dolazimo do granice sa Bugarskom. Brzo prelazimo, na sreću, gužve nema. Tu kupujemo vinjetu koja vazi mesec dana i košta 15e. Nastavljamo dalje put. U Bugarskoj je priroda prelepa. Prolazimo pored divne reke, koja prati dobar deo puta. Nižu se šume i pašnjaci, a zelenilo čini da se već polako opuštamo.

Već oko 7h naš anđeo se polako budi. Malo se zabavljala posmatrajući okolinu, ali to nije dugo trajalo. Kako zabaviti dete od dve godine? Poneli smo CD sa omiljenim dečijim pesmicama. Naše pevanje se posebno dopalo vozaču. 🙂

Nailazimo na pumpu koja ima mali parkić za decu. Predah od pola sata svima prija, a dete posebno uživa ljuljajući se i spuštajući niz tobogan.

Put nastavljamo uzbuđeni što smo sve bliže moru. Sledeća zanimacija su crtaći. Snimili smo omiljene crtaće koji bi trebali da dovedu do male dremke. Uspeli smo u tome. Dete spava, a mi stižemo do Grčke granice. I ovu granicu brzo prelazimo jel gužve nema. Idemo ka mestu Keramoti gde ćemo se ukrcati na trajekt. Brzo stižemo i to baš na vreme za ukrcavanje. Trajekt košta 26e. Vožnja trajektom traje oko 30 minuta i to je nezaboravno iskustvo. Uživamo u hranjenju galebova, prelepom pogledu na more, ostrva i sunce. Odlazimo sa trajekta tužni što vožnja nije tražila malo duže.

Konačno Tasos. Presrećni smo :). Ostrvo deluje čarobno. Ostalo nam je još 45 minuta vožnje do smeštaja. Ovaj deo puta nam najbrže prolazi. Čitamo knjige, igramo se sa igračkama i brojimo minute do konačnog odredišta. I stižemo. Smeštaj deluje fenomenalno. Dobrodošlicu nam je poželela divna devojka iz Barcino Tursa. Uzbuđeni smo i jedva čekamo da upoznamo ostrvo na pravi način. 🙂